marți, aprilie 27, 2010

people appreciate shit

      cand nu acorzi atentie anumitor persoane incep sa-si dea arama pe fata ... se simt un mare nimic atunci si fight back . ar trebui sa inteleaga ca lumea se schimba , nu sta pe loc pentru ele , unii evolueaza , altii din pacate nu , ei stagneaza ! well , eu unul vreau sa fiu fericit cu adevarat , sa imi tin aproape persoanele care tin la mine , si nu ma mananca de cur ( pardon limbajul ) pe la spate ... stiti care faceti asta ... o sa vedeti voi later ur life :) noi sa fim sanatosi ! incercam sa o dam la pace...dar mai ne afundam in cacat :)) eu m-am schimbat...incercati si voi :)
   
  "Cat de bine te pricepi la oamenii de p-aici?
Nimeni nu vrea s-o dea la…
Pace p-aici eu vad mai rar si zambete nici macar
In privirile ce le vad la aprozar
Plictisite , ca-s prea multe ispite
Ce te fac sa uiti prietene ca esti om
Raul promite , sa faca binele sa ezite
Sa te faca sa raspunzi la buton
Lasa-te ,lasa-te,lasa-te ascuns de randuri
Pune-te,pune-te,pune-te putin pe ganduri
Ca mi se pare ca-s fise…
Ce te fac un tonomat automat "

2 comentarii:

  1. chiar daca sunt o fantoma...mi se pare cunoscuta situatia:)))))))...sper doar sa va puteti saluta pe strada...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cred ca vom ajunge atat de rau :)

    RăspundețiȘtergere