miercuri, septembrie 23, 2009

de ce ?

am descoperit ce inseamna iubirea . nu ii pot da o definitie , nu o pot surprinde in cuvinte , insa pot spune cum este .... a dracu de minunat de dureroasa . brusc , tu numai esti tu , ea face parte din tine , din gandurile ( toate ) tale , din fiinta ta . surasul ei , te face sa surazi , respiratie ei , te lasa sa traiesti .
am incercat sa caut motivul . de ce ?? sa fi fost glasul , sa fi fost buclele de par , zambetul , ochii , buzele ei , energia din ea , privirea pierduta , maturitatea ei .. ceee ????
dar stii ce..?? o iubesc pentru ca este ea . pentru TOT ce este ea ... pt toate cuvintele ei , pt toate zambetele ei , pt toate hainele ei , pt tot ce este EA .
iubirea este speranta care o tin in mine , este explozia de fericire cand ii vad chipul somnoros dimineata , durerea inabusitoare din suflet cand e este suparata sau trista .
multi nu cunosc aceste sentimente , spun cu atata usurinta cele doua cuvinte care iti schimba viata ( cel putin mie ) , le spun ca pe oricare doua cuvinte . nu inteleg ca acele cuvinte pot muta muntii din loc ... pot incheia razboaie , pot aduce lacrimi de fericire pe obraji .
zodia mea ( pesti ) pishamas pe ea , zice asa : se lasa influentati de emotii , traiesc in lumea lor imaginara , nu au o directie clara in viata , caracterizati de o imaginatie extraordinara , de sentimente de vinovatie si complexe , lipsa de motivatie , fiind sensibile si usor de ranit , isi creeaza un scut protector .... deci si prin urmare . e un mare cacat ce zice aici . scut ? cred ca a fost spart in prima zi cand te-am cunoscut , imaginatia mea a o lua razna cand te vedeam cum imi zambesti ...dar trairile sunt de 12 ori mai puternice decat la orice zodie si asta pot sa o zic cat se poate de sincer . iubesc de 12 ori mai puternic decat pot altii . suferim in aceeasi masura .
nu stiu ce am vrut sa aberez aici , mi-e gandul numai la tine ...de ce te iubesc ? pentru ca vreau ... pentru ca sunt fericit cand simt asta , pentru ca sunt fericit cand stiu ca TU esti fericita ... pentru tot !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu