marți, septembrie 29, 2009

vise , visari , visuri

totul se intampla in mintea mea , ma simt ca un copil de 8 ani care viseaza fara limite ... cel mai mare defect al meu , ma cufund intr-o lume care nu exista . ma gandesc la acei nori de ciocolata , ma gandesc ca pot face si lucruri bune , in lumea mea oamenii nu sunt rai , eu nu sunt rau ... nu ma poate aduce nimeni cu picioarele pe pamant , nici nu as vrea , mi-ar lua ultimul lucru care este doar al meu , ultima bucatica din mine ... in rest au reusit sa imi ia tot , de fapt le-am dat pe tava , fara sa ma sinchisesc , am considerat ca e inutila batalia .

ma plimb pe strada , ma uit pe fetele oamenilor , toti au gandurile numai spre lucruri superficiale , uitam sa ne gandim la ce avem nevoie mai mult .. ce avem nevoie mai mult ?

de iubire ? de sperante ? de muzica ? de tine ? de ea ? ...

am nevoie de mare ... marea mereu m-a linistit ... asta simt acum , sunt nelinistit ?! nici eu nu stiu ... nici eu numai ma cunosc ..plaja .. nisipul cald .. marea tulburata .. pescarusii isi mai dau cu parerea ... vantul adie si ma acopera cu nisip ..

" Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown? "

dezamagire .. cate persoane am dezamagit , merit sa mi se intoarca de o mie de ori ..chiar mai mult . dar ...nu m-ar afecta ...am devenit indiferent la multe tampenii care le fac , nu imi pasa de sentimente , de lume ... lumea pentru mine reprezinta restul ... lumea pentru mine nu reprezinta prietenii mei ( cei cativa , care eu ii consider prieteni ) , nu reprezinti tu ... nici max al meu care nu l-am mai vazut de o luna , pana si cu el am fost rau ..

"
I am a dreamer and when i wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take. "

8 dimineata .. o mie de ganduri , idei ma chinuie de pe la 4 ... vedeam noapte cum se prelinge spre dimineata , imi mai aprindeam o tigara ... inainte eram ... acum sunt .

" I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu