duminică, februarie 14, 2010

Leapsa .. plm

*Principala trasatura a caracterului meu: Arogant , influentabil

* Calitatea pe care o prefer la o femeie: sa aiba simtul umorului

* Femeia ideala: cea care ma poate surprinde dintr-un nimic , care ma iarta cand gresesc

* Calitatea pe care o prefer la un barbat: - loialitatea fata de alti barbati , asta te face un barbat !

* Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: sinceritatea

* Principalul meu defect: nu vorbesc despre mine :))

* Slabiciunea mea: tu

* Ocupatia mea preferata: sa calatoresc

* Visul meu de fericire: pe o insula pustie si indepartata , cu EA , coca cola , si multe fructe :))

* Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: sa ii pierd pe cei ce ma iubesc

* Orasul in care as vrea sa traiesc: oricare in afara de Buftea , IBIZA !!!

* Culoarea preferata: verde

* Floarea preferata: laleaua

* Pasarea preferata: n-am

* Numele preferat: Cristian / Elena :-??

* Ce detest cel mai mult: sa nu citesc pe om din prima , pe cei cu 1000 de fete :>

* Darul natural pe care-as vrea sa-l am: sa pot da timpul inapoi

* Starea de spirit actuala:  8-| wateva`

* Regrete: da...ca nu ascult de cine trebuie

* Deviza mea: Make ur choice , hope for the best

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu