sâmbătă, februarie 20, 2010

WTF ??!?!

    wtf is wrong with me ... am ajuns sa fiu atat de hallow ... pur si simplu nu mai simt pic de speranta sau pic de veselie in mine ... numai vorbesc de fericire .. cand dracu le-am pierdut ... nu stiu .. mersi janny ca te tot gandesti la solutii de recuperare..dar nu tin :P 
   vad in jurul meu , glume bune , fete zambitoare..dar mie nu imi vine sa zambesc ... si ma gandesc numai la lucruri rele ... de ce dracu nu stiu ... s-a dus totul din mine ... cum ? cand ? de ce ?! 




"nu am cerut nimic din toate astea
nu am voit sa am atata influenta
nu am dorit sa am atata apasare
asupra unui suflet fara de scapare
nu am dorit...si totusi acum e prea tarziu
acum totul in jur este mult prea pustiu...
un suflet rupt in doua si plin de remuscari
un altul plans in noapte cuprins doar de dureri
doua destine frante, iesite din normal...
"




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu