sâmbătă, martie 20, 2010

hihi

   Ieri a fost ziua mea \:d/ am primit cadouri , am stat toata ziua cu prietenii  , am fost sunat de multe persoane la care nu ma asteptam ... un cadou super tare a fost ceasul de perete in forma emblemei clublui de fotbal RAPID :> 
   zilele astea au fost seci ... in afara de un singur lucru ... ceva care ma face sa rad ... care se enerveaza mult prea usor :)) si are o privireeee ucigatoare cand o scoti din sarite :))) 
  stateam si ma gandeam la tipare ... gen : daca esti o anume zodie .. asta nu trebuie sa insemne ca daca nu stiu ce tampit a zis ceva de o zodie , chiar asa vor fi toate persoanele nascute in perioada respectiva .. mi se pare o aberatie 8-|   eu unu , nu ma potrivesc cu nimic ce ar scrie la zodia mea ... pentru ca eu sunt eu , si eu sunt unic , eu nu urmez niciun tipar :> eu nu indeplinesc nicio conditie :> 










    

Un comentariu: