sâmbătă, martie 13, 2010

toti traim sub acelasi cer , dar nu toti avem acelasi orizont

   zile ok ... facultate ziua , iesiri seara ... lucruri din ce in ce mai interesante :) .... am ras mult cu cele 2 fete fatale la uno :))) " vicky " :> :)))  
   am stat si am realizat cateva lucruri ce le-am gresit in trecut ... fara sa-mi deau seama ... gen am influentat persoane , convins sa faca unele chestii si acum nu le e mai bine ... chiar daca isi doreau acest lucru dar nu prea mult ... i-am facut eu sa creada ca ar trebui sa vrea mai mult ... doamne ce om am putut sa fiu .... acum ei nu sunt mai bine ... poate sunt chiar mai rau si regreta acest lucru ... fara sa-si dea seama ca si eu port jumatate de vina ... god damn it ...
  am primit cadou de ziua mea ... de pe acum :D un monitor nou ;;) 20 inch :> ma dor deja ochii dupa 2 ore in el .... asa ca ma bag la somn ... maine am chef sa lenevesc all day in casa ... o sa scriu si ceva pe aici ... ceva pentru visatori .. daca mai exista ei :) 
   noapte buna copii :P 

Un comentariu:

  1. "fete fatale" :-O....nemernicule...o sa fie fatal daca ne enervezi...si inceteaza sa ma faci misto de mine!!! :))

    RăspundețiȘtergere