vineri, octombrie 16, 2009

fucking...

  vai de capul meu ... m-am trezit de dimineata cu o durere la picior... l-am fortat ca prostu aseara cand am iesit la suc cu astia . m-a mancat undeva...si m-am scarpinat :|  imi vine sa sparg tot de durere , mai e si vremea de cacat afara :|
  aseara am facut pe viteazul si m-am incaltat chiar , am iesit la un suc cu , cativa prieteni apropiati :D eram la giulia , stateam la masa cu ei , si vedeam cum imi era asa dor sa ies cu ei , noi care iesim aproape zilnic undeva :D am fost si la uno inainte dar era full ( god damn them ) , mi-ai fi placut mai mult acolo . acum m-am trezit cu o pofta ciocolata :D si o tigara :X  .... in seara asta e partyyyy :> o sa iasa cu scandal :X eu o sa rad cel mai mult ... stiu eu de ce :>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu