joi, octombrie 22, 2009

titlu

    mi-a trecut picioru ... adica am calcat...mai intr-o parte , dar decat deloc e bine si asa :> ... mi-a zis o prietena " piciorush " :| ms , ce pot sa zic ...
    sunt cu fundu in sus de ceva zile ... totul ma streseaza , enerveaza , nu imi e plac ... chiar daca e ca mine :| e aiurea .. pentru cei din jur . ma intreaba ce ai , te pot ajuta cu ceva .. etc , dar nici eu nu stiu ce am . ms oricum .
   stau si ma gandesc la toate variantele posibile ..zilele astea ... am fost la party ... am iesit mereu cu prietenii , ba am facut de mancare bun , ba am iesit in oras , ba ...multe .. dar nimic care sa ma dea peste cap :| bagamias .... toata !!!!
  si muzica din tel ,  ascult numa unele piese ... nu sufar din dragoste ... nu sufar din altceva ... la facultate e ok , cu ai mei e ok ( surprinzator !!! ) ... cu prietenii ma simt superrrr .... plm , sper sa-mi treaca ... cred ca maine plec la moroieni ... nu stiu daca e bine sau nu ...dar plec . ma duc si cu vlad :D

  hai ... pe maine ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu