miercuri, octombrie 14, 2009

these days ..

  deci si prin urmare ... grecii fac comert pe mare ... whateva !!!
  vineri am plecat la slanic moldova , la concursul de prim ajutor , cu ceva sperante de un loc bun ... super misto statiunea , in varful muntilor , chiar placut pentru a petrece ceva zile de relaxare . totul bine si frumos , vineri seara , ne-am strans prin camere , am ras am glumit , totul ok . m-am intalnit si cu niste vechi prieteni de prin cluj , iasi si alte judete din tara .
   sambata prima zi de concurs , ne-am descurcat binisor .. am gresit si eu la o faza aiurea .. dar am terminat ziua cu bine...niste vin rosu...alb....si a fost totul ok .
  duminica m-am trezit cam aiurea...probabil de la geamul deschis ( te-n gura vlad si restul care au fumat la mine in camera ) .... ajungem la prima proba ... intru in prima camera ...si dau peste un CUI ....MARE .. ma iau la cearta cu el , el castiga , imi intra in picior , destul de mult ..dupa ce a trecut prin bocancii mei de armata :| ..anyway ... mi-au scos doctorii de acolo cuiul , am lesinat ca o pasarik de durere sau plm nush de ce , si restul zilelor le-am stat la pat . ca si azi . :| si e aiurea ...
   ieri pe drum la intoarcere am innebunit .... de durere ... ahhh da am devenit dependent de calmante :D o sa devin un elvis presley autohton in curand :D

  in rest .... sunt pe aceleasi meleaguri pierdute de lume si spatiu ... incerc sa imi gasesc aceea raza de soare care sa o apuc de picior ( ironic ) si sa ma scoata din cacat ... vreau sa fie totul frumos din nou ... cer prea multe probabil ... people change , dar nici in asa maniera ... decat daca vor :)

 " niciun paradis nu e mai frumos ca acela pe care si-l zugraveste omul cu mana sa ... "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu