joi, iunie 23, 2011

níl a fhios agam cé hiad féin

    Sunt o persoana rea ?! toata lumea imi spune asta . parinti , prieteni , necunoscatori de cauza 8-| toata lumea ma judeca , si imi judeca cuvintele aspre. Toata lumea imi considera cel mai mare defect al meu , faptul ca nu vorbesc cand am ceva tulburator . Eu consider cea mai mare calitate !! Nu vreau sa stau de vorba cu nimeni ... da , sunt suparat , o sa-mi treaca , o sa fie totul ok . Orice s-ar fi intamplat pana la acel moment deja stiu cauzele , si consecintele deci ce mai conteaza sa discut acel subiect ?!
   Si nimeni nu ma poate judeca pentru ca nimeni nu ma cunoaste . Nimeni nu stie ce / cum gandesc eu . V-as speria daca ati vedea ce e in mintea mea. Puteti sa spuneti ca sunt arogant , ca imi dau prea multa importanta , dar voi nu ma cunoasteti.



P.S. am revenit de 2 zile cu blog-ul si ma simt mai bine. back la invatat !!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu