miercuri, iunie 22, 2011

sunt un ciudat.

   SUNT !  de ce ? pentru ca vreau , pentru ca asa ma definesc si asa imi place. azi am calatorit cu trenul o distanta anume. si m-am plimbat din vagon in vagon sa observ lumea . am vazut un jandarm care daca era in uniforma a crezut ca nu trebuie sa plateasca bilet . wrong ! am vazut un controlor care m-a intrebat de 3 ori daca am bilet...probabil am parut suspect :-s pe restul ii cam stia , faceau naveta ;)
    am vazut 2 tanti pline de transipratie care radeau si se credeau adevarate DIVE insa nu cunosteau gramatica limbii romane ;;) si un nene care m-a trezit pe mine doar sa ma intrebe daca am o tigara ... enervant , stiu !
   mai am 2 saptamani de sesiune ... ma omoara timpul care parca se scurge mai greu/incet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu