marți, iunie 21, 2011

nu am titlu.

             Am facut curatenie in blog , am schimbat culoarea , ma enerva acel grey , parca eram pe jumatate adormit. Nu am mai scris demult , dar de azi , va fi zilnic , nu conteaza la ce ora , am zis !! Am trecut prin multe schimbari , prin multe stari , care nimeni nu le cunoaste , nici eu !
            


            Nu stiu cum sa incep ... inainte pur si simplu nu mai ma opream din scris .. veneau cuvintele navala in degetele mele . Caldura ma enerveaza , fumul de tigara , faptul ca nu am mai alergat demult , sau ca nu am mai ras cu pofta de prea mult. Asta ma deranajeaza ... nu mai tin minte cand a fost ziua cand NU m-a enervat ceva. Eu , acel indiferent , care mi se parea banal si patetic cum cineva facea o gluma proasta , sau o remarca idioata.
           Invat acum ... cu muzica care vreau. adica , blus brothers , vescan , ceilalati , air supply , eminem , b.o.b. , the game , arssura :)))) , damian marley :D , camuflaj.
         Dar nu mai gasesc ceva....hmm....da s-a dus cheful de invatat , acum caut muzica :D revin cu detaliiiiii :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu