joi, noiembrie 12, 2009

another one bites the dust



  ma uit in jur si nu vad nimic ... same faces , same people ( bad , ugly , mean ) , ma sictiresc vazand cu ochii ...really !!! parca am intrat intr-o viata monotona din care nu pot iesi : scoala ( da sau nu ) , acasa ( cat mai putin timp petrecut , it`s for the best ) , si prietenii pe afara . nu stiu , simt ca imi lipseste ceva , dar habar nu am ce ... si ma pune pe ganduri chestia asta .
   Nu vreau sa zic ca nu imi e bine , alaturi de prietenii mei , nici gand ... chiar e ok , dar in rest ...full of crap !!!!
i see life in so many ways ... with so many faces ...

" Lately I've been hard to reach
I've been too long on my own
Everyone has a private world
Where they can be alone
Are you calling me, are you trying to get through
Are you reaching out for me, and I'm reaching out for you"



nice video...nu mai auzisem nimic de eminem in ultimul timp ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu