duminică, noiembrie 15, 2009

people


      stau si observ persoanele din gasca in care ma aflu , grupul in care sunt zilnic , cu care am glume , amintiri ... sunt extrem de influentabile unele din ele ... asta pentru ca incearca sa impace si vaca si capra , sau cum s-o zice . asa ceva nu e posibil , oricat ar incerca , si facand asta gresesc mai rau ...
  avem petreceri , avem iesiri , ne bem cafeaua impreuna , dar asta nu inseamna ca trebuie sa fim mereu TOTI ... nici gand .. ei nu prea au inteles asta , sau mai rau nu ii lasa altii sa inteleaga . 
   nu trebuie sa uiti si vechii prieteni , si vechile cunostiinte ... stam in cartiere diferite , dar eu nu cred ca as putea sa uit pe cei de la mine din cartier , slaba relatie..extrem , dar un salut , ce mai faci etc , merge .. sau pe cei din liceu , din pajura .. nici gand .
  faza e ca...si eu am uitat de un prieten..apropiat , pe care chiar il pot numi prieten ... stateam mai mult cu altii , imi placea ca erau fete ... party alea alea , etc...si mi-a reprosat el atunci ..si am zis ...bah stai asa...ca are dreptate ... ce plm fac ?! iar de acum ... nu uit ca el e prieten cu mine , cand ies undeva ... cand facem ceva cu toti ... scuze gabi ... 
   persoane din gasca...incearca sa isi atraga alte persoane din gasca..intr-un anturaj....de parca ar fi o secta ascunsa...in care tu sa fii sef de trib ... well... i have a bad news ... nu o sa va las eu ..si cand eu zic ceva...pai stiti ca asa ramane :> 
    
           ... they don`t know what to do with just one of me ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu