luni, noiembrie 30, 2009

nicio sansa !

   neatsa ... am fost la munte ieri :P ...a fost super misto :D
  incepem cu inceputul ... ne trezim aproape toti de dimineata la 5...sa prindem trenul de 6:45 ... logic ca trebuia cineva sa intarzie si aproape era sa pierdem trenu ( multumim andreea :)) ) ...pe tren...caterinca , joc de carti pe porunci .... porunci ...de la cersit in tren ( flo a adunat 5lei =)) ) , la cantat , dansat pe michael ... flo a declarat si la un homeless and drunk man ca il iubeste =))) ..apoi ..am ajuns in gara din busteni ... fetele mai cerseau si pe acolo ... bani sau...altceva :D
  am urcat la cascada urlatoarea ... desigur cu peripetii ... am gresit drumul la un moment dat :D .... apoi de acolo am fost la cabana Gura Diham si am mancat ceva bunnnnn ... mamaliguta cu branza si cabanos si ...ou fiert pe deasupra...si era f bun :D ...ahhh da si o tuica fiarta :D YUM YUM :P
    ne-am intors in gara..nimeni nu prea mai avea bani , dar am mers cu nasu` si la dus si la intors si cu doar 18 ron am fost pana in busteni si ne-am intors cu tren smecher =)) 
   la intoarcere..s-a jucat adevar si provocare ... multe intrebari funny... altele indiscrete ... altele care vor sa desparta un cuplu ... nu cred ca aveti vreo sansa ...oricum a fost fun :) 

   am ajuns acasa ...ma astepta o baie fierbinte si un gratar cald facut de tata :X 
   si cam asa a fost cu muntele ... asteptam acum zapada sa mai mergem :D ..next post ... cu " perlele " de la munte =)) 

  P.S. IAPA MEA =))) =)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu