sâmbătă, noiembrie 07, 2009

i`m not doing neither of that

    

    and it`s not my fault...really . parca s-a rupt gardu tocmai pe langa mine .. inconjurat de minciuna , ipocrizie , inselaciune , zambete false , oameni cu masti ....inainte apreciam pe cine putea sa ma faca sa il cred , cel / cea care reusea sa ma pacaleasca..da erau foarte putini , dar erau . ...acum am capatat experienta..ii vad de la 1km ...si e aiurea .
   Atatea soapte in noapte ... pe la spate , telefoane si msg aiurea ... care mai pe care , sa se atace , sa faca pe altul de ras , sa il doboare .... voi nu va ganditi daca vi se intampla si voua .. cat de rau o sa fie . cel putin daca imi faceti mie sau persoanelor tare apropiate ceva  , si acum nu vreau sa fiu modest dar , ... va puneti cu dracu in persoana ?! am atata ura in mine ... atat de multa URA .... pe tot .... nu ati vrea sa mi-o descarc pe voi ...
   am nevoie de mare ... am nevoie de o pastila sa uit tot .. amnezie ..ar fi dragut ...:)
sunteti niste imbecili , prefacuti , mincinosi , lasi , lacomi ...si lista e lunga ;)
   hai .... noapte buna .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu