sâmbătă, noiembrie 28, 2009

Let's rock this joint




   Back after a long time ... nu am de gand sa aberez alte polemici prin posturi , l-am editat de vreo 2-3 ori pana sa il salvez ... dar am renuntat la ideea de a raspunde la alte bloguri ... sincer nu vad rostul .
   Sunt bine ... chiar e totul ok , am ramas vreo 5 zile singur acasa , fac curat , mancare singur \:d/ .. experimente , dar nimic exploziv..sper :P Aseara am fost prin oras cu , cunostiintele mele si prietenii mei ... am fumat narghilea si apoiiiiiiiii ... am revenit in EXPIRAT ... nu mai fusesem demult .. chiar imi era dor de muzica de acolo si atmosfera :D .... oamenii de acolo sunt extraordinari , beti sau nu . o tipa m-a atins din greseasa cu tigara ... mai avea putin si se punea in genunchi sa imi ceara scuze :)) ... asa e toata lumea acolo , super ok :> 
   Duminica plecam la munte \:D/  yuuppyyy :> stam doar o zi..dar decat deloc e bine si asa :) ne auzim pe seara...cand imi revine cheful de scris . ma duc la gabi sa demontam masina..sper sa si reusim :))) 


P.S. a special song for a special person







Un comentariu:

  1. buey ce pot sa zic...ne-am descurcat :D acum asteptam diagnosticul electicianului :P
    pana la urma maine... ce destinatie urmam?

    RăspundețiȘtergere