miercuri, ianuarie 06, 2010

expresul de buftea

   niciodata nu am fost interesant de polemicile din scumpul meu oras .. doar mi s-au parut amuzante si am ras . azi , am aflat cu stupoare ca link-ul de la blogul meu este pe acest sitte , aka expresul de buftea . Mie mi se pare nesimtire .
   1. pt ca nu am fost intrebat daca se poate pune acest link acolo si 2 . pentru ca nu vreau sa fie acolo .
   am sa rog administratorul acelui sitte sa il stearga din lista lui . multumesc.
  nu ma intereseaza de buftea , nu vreau sa stiu nimic , nu judec , nu e treaba mea , nu imi plac persoanele care apar pe acel sitte , nu imi plac certurile si cacaturile astea  . da , sunt un buftea neinteresat . asta e , life sucks , acum vreau sa imi vad blogul outta there !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu