joi, ianuarie 21, 2010

si ce ?




     eu o sa innebunesc intr-o zi ... grupa sanguina preferata am ( AB4 ) ...nebun ma face toata lumea .. de ce , habar nu am ... aud voci ... am o imaginatie , prea bogata si fantezista ... ma enervez usor din orice ... mah dar din orice ... supar si fac sa sufere numai persoane care tin la mine ... chiar ca... momentul adevarului ...  sunt atatea persoane la care tin cu adevarat , si care ei la randul lor ar face multe pentru mine ( CRED ) ... si eu ca un idiot le fac sa sufere ... ii mint ... dar in acelasi timp , daca ar avea vreo problema , cred ca mi-as da si ultima suflare sa fie bine ... dap...innebunesc clar  ....somn nu mai am neam .... dar deloc ... alerg , joc fotbal , plm sa obosesc...si pot sa fiu mort ca nu ma ia somnu ... norocul cu diversele sitteuri de kkturi de pe net ... what to do .. what to do ... scap de sesiune si plec prin tara ... si asa am rude si cunostiinte peste tot ... poate imi vine odata draqu mintea si mie ...

Un comentariu:

  1. daca pleci trebuie sa lasi tot in urma ca sa aibe vreun efect... in bagaje te iei doar pe tine... nici un gand, nimic altceva...

    RăspundețiȘtergere