duminică, ianuarie 17, 2010

pentru ca inima ta moare ...

    nu am prea mai avut timp sa scriu , dar nici chef . am ramas cu acelasi no chef de nimic .. de iesit .. de scris .. de invatat 8-|  zilele astea am fost a busy guy ... scoala , examene , proiecte apoi si munca :> ....si ca veni vb de munca luni : CGS romania :X abia astept sa vad colectivul de acolo si cum o sa fie . ahh da..si pot sa ma mut :D scap de orasul asta , o iau de la zero :>


Reamonn - Star

    ce am mai facut zilele astea ...:-? ... nu prea mai imi vine in minte . si-a luat daniel permisu inapoi :> si i-am spart eu buza in 3 locuri :X sunt bun stiu =))  
   ahhh .... m-am intalnit cu an old friend , si a fost nice :P 
    la inceputul anului aveam atatea in minte...atatea planuri ... dar parca rebuie sa ma rup de mine sa le pot incepe macar !!! kkt .. si nu am cum :|  plus ca am o stare mai ciudata ..gen ... acum zambesc , rad , caterinca ... apoi dintr-o data de la un cuvant , de la un un panou publicitar ..de la orice , ma schimb la 180 de grade :| ma uit la fetzele oamenilor si pur si simplu nu imi inspira nimic :| 
   bag pula ... incercam de pe o zi pe alta sa supravietuim cu zambetul pe buze ... desenam pe fraieri :>

   
   

 P.S. zilele astea sunt alaturi de " my brother from another mother " care trece prin niste clipe grele . nu uita , iti sunt alaturi orice ar fi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu