duminică, ianuarie 10, 2010

faithless

   in 3 zile se pot intampla multe.am cunoscut pe proprie piele . 
      vorbesc despre ceva neinteresant care nu ma afecteaza. am rugat ca blogul sa fie scos de pe un anume sitte , si s-a creat cata mai scandalul . penibil . eu doar am vrut sa ma fac inteles ca nu vreau blogul meu acolo si atat . apoi a sarit cineva care , chipurile , m-ar cunoaste si si-a dat cu parerea aiurea. eu nu ma cunosc pe mine insumi dar un strain ?! plm , neinteresant , cum ziceam . daca vrei putem sta de vorba cand vrei tu :)
    apoi , seara de sambata . am ras...am ras...deci frate...lacrimam de ras :)) am fost cu prieteni la gh acasa , am facut ceva clatite si desigur nu a lipsit prostia omeneasca = caterinca ... servita cu vin rosu desigur :)) multumesc arabela ca m-ai dus la shaorma ;x chiar nu mi-a venit sa cred :))

    duminica toata ziua am stat si am invatat , cred ca tampesc in casa ... sesiunea vine , si se anunta a fi ceva strong :))
    ceva insa lipseste ... nu imi gasesc locul nicaieri ... mi-am propus ceva pana la finele lunii februarie :d sper sa si reusesc !! trebuie sa reusesc !! 

    

  
" iti doresc ca tot ce iti doresti sa ti se indeplineasca si fericirea s-o gasesti la orice pas din viata . sa te iubeasca cu ochii aceia albastrii , de 1000 de ori mai putin decat te-am iubit eu ... mai mult nu poate un om normal sa iubeasca . sa te stranga la pieptul lui si sa fii numai si numai a mea " 





    P.S. pe anul 2010 am zis ca ma schimb ... ma fac mai bun ... dar aparent lumea nu ma lasa . nu vreti sa fiu mai rau credeti-ma... u leave me alone..i leave u alone :) si toti suntem fericiti :) da , sunt un singuratic ! what do you care ? :> nitte.



 

Un comentariu: