vineri, ianuarie 22, 2010

lossin my mind





   " as da orice sa intorc timpul inapoi ... " mereu am auzit , simtit , trait expresia asta ... cel mai mult regreti ceva atunci cand nu il mai ai ... atunci cand e departe de tine ... atunci cand nu te mai iubeste... atunci cand apartine altuia ... altei lumi ... si te simti neputincios in fata timpului .. care nu ma asteapta sa realizez totul , totul se petrece atat de repede , iar eu nu iau decizia corecta .. lasa-ma sa ma gandesc .. nu vreau sa pierd totul din nou ... a trecut ... s-a mai dus o farama din viata mea ... acum ce fac .. ma uit in sus nimic ... in dreapta mea nimic ... am ramas singur ... se vede in departare o lumina... o lumina noua .... dar daca nu mai vrei aceea lumina ... tu iti vrei lumina ta ...care era totul pentru tine..de ce nu ti-ai dat seama ca e totul pentru tine ... de ce nu ai realizat cat te iubeste  .... da iubeste ... acel cuvant care pentru tine exista ..si il simti mai profund decat altul ... dar nu il poti materializa ... ai fi in stare sa-ti dai ultima suflare pt ea ... e lumina ta ... cea care te calauzeste ... care iti duce dorul ... care alearga spre tine cand te vede ... .... eu sunt in intuneric ... nu are ce cauta langa mine ... o sa-i opresc din stralucire .... nu vreau sa ii strivesc stralucirea ... e atat de frumoasa .... ca nimic din ce am vazut pe lume ... o ating ... e suava .. are pielea unui copil nou nascut ... are ochii ca o raza de soare ... zambetul straluceste ca roua dimineata ... buzele ma otravesc cu dulceata lor ... acum vreau timpul sa se opreasca pentru noi .. acum vreau timpul sa zboare si noi sa fim la fel si peste 100 de ani ... imbratisat cu lumina mea ... de ce te-am pierdut ... de ce am fost las si am ales partea mai usoara .... nu am stiut sa-ti arat ... mi-a fost  frica sa te vad .....a te iubesc ... mi-a fost frica sa nu-mi furi sufletul ... oricum erai doar tu in el ...am gresit fata de tine , atat de rau .... am facut lumina mea sa planga ... atunci i-am rapit din esenta ... fugi cat mai departe ... lasa-ma pe mine sa fug de amintirea ta ... de ochii tai , de zambetul tau .... nu te vreau aproape ... nu vreau sa te strivesc cu rautatea mea ... as face orice sa iti zambetul in fiecare dimineata ... imbracata doar in cearceaf ... si in pasiunea noastra ... as putea incerca sa te fac fericita ... dar nu as reusi nici cat un gram , din cat mi as dori .... de as putea da timpul inapoi ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu