joi, decembrie 31, 2009

2010


2Pac - Letter To My Unborn Child

      a mai trecut un an ... cu parti bune si parti rele .. cu amintiri placute si cosmaruri .. cu regrete , zambete , alegeri care le-am facut , consecinte ale lor ... acum un an pe vremea asta , era totul atat de schimbat ... imi propun un an in care sa ma gandesc mai mult la facultate , sa termin sa pot pleca din tara .. imi propun sa ma las de multe vicii ... vointa am .. imi propun sa fiu alaturi de persoanele care au nevoie de mine .. imi propun sa nu mai fiu atat de rau ... 
     de fiecare data in aceasta perioada imi aduc aminte ... de lucrurile urate care le-am facut si nu sunt mandru de mine ... imi amintesc cum am alungat oameni din viata mea ... am facut-o pentru voi , va asigur . stiu ca le e mai bine acum ... si imi pare bine :) 
     trecem in noul an doar cu vointa ... fara sperante , fara vise ... ne maturizam ... sa vedem daca din seara asta ne tinem de promisiunile facute ... 2010 sa ne aduca tot ce meritam ...

                                            LA MULTI ANI ....  

Un comentariu:

  1. Sa sti ca unora nu le e mai bine:(...multa fericire si iubire in anul care urmeaza sa vina...:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere