joi, decembrie 17, 2009

pasari calatoare II

ploaia mereu imi aminteste de acele momente cand alergam prin ploaie ca un copil tembel si ajungeam ud acasa , ai mei faceau scandal ca cik racesc ( bla bla ) dar ma simteam bine . simti cum te ating picaturile , se simte ca si cum te-ar saruta iubita suav , s-ar uita in ochii tai , apoi te-ar strange de o mana , stiind ca e in siguranta in preajma ta . pentru ca asta iti doresti sa stie persoana de langa tine…ca e iubita , chiar daca nu ii arati ( bine nu trebuie chiar deloc sa nu-i arati ) , ca poate avea incredere in tine , adica sa se simta in siguranta ea si sentimentul care il are pentru tine
  


Eu am ales sa plec dar inima mea m-a obligat sa astept
Aveam caractere…imbibate-n orgoliu
De asta acum momentelor de vis le purtam doliu
Dansez cu pozele vechi, cad pe ganduri in fotoliu
Ca mi-am regasit mandria intr-un alcoolic notoriu
Prin tine iubesc deci nu incerca sa ma judeci
Ca ai uitat sa ma inveti cum sa fiu tare daca pleci
Iubirea pleaca, raman doar visele ce dor
Legata de piciorul unui porumbel calator.


 ador melodia asta .. de 2 ani de cand am auzit-o...o ador !


 


P.S. ce scriu eu pe blog , chestii romantice , funny si etc ... daca nu dau nume , nu inseamna ca e vorba despre X , Y .. e totul in imaginatia mea ;) asa ca ... nu mai judecati / aberati aiurea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu