luni, decembrie 21, 2009

how deep ?

  Mesaj catre RAI .. ingerul ce mi l-ati dat , nu face fata !
  
  imaginatia mea a luat-o razna ... imi vine sa zambesc mereu , chiar daca ma apasa multe , zambetul meu ma tine la suprafata , nu ma lasa sa uit ca pot visa mai bine decat intreaga lume la un loc , nu ma lasa sa uit cine sunt , si de ce sunt in stare ... cineva imi spunea ca am o calitate de invidiat ... cand eu ma simt rau , si vorbesc cu alte persoane , sfaturile care le dau sunt excelente . desigur ca eu nu le pun in practica , like never ! :))


    aseara am ajuns la o discutie referitoare la increderea intr-o relatie ... poti avea incredere intr-o persoana dupa o zi , sau dupa un an . tine totul de cel de langa tine , daca el greseste , si toti gresim pentru ca e omenesc , si incearca sa isi repare greseala , cam incearca degeaba , pentru ca in mintea noastra e implementat gandul de teama , de a nu fi ranit , de a nu fi luat de fraier . aici e o parte buna dar si una rea ... e bine sa fi precaut , cu ochii in 4 si asa mai departe ...dar partea rea este ca astfel se si poate pierde ceva , sa se raceasca intre cele doua persoane ...chiar daca ea / el , nu vrea sa recunoasca totusi , poate ii era mai bine langa celalalt .. si poate era mai bine sa ii acorde o noua sansa ... si stiti de ce ? puneti-va o singura intrebare ... cum te-ai simti daca l-ai vedea sau ai vedea-o cu alta / ul ? ai vrea sa poti da timpul inapoi ... ai vrea ca totul sa fie ca inainte ? poate nu realizezi , but just maybe...just maybe , you actually want him / her back  :) ... think about it ...
   
 ma duc sa-mi iau de mancare , 3 zile la rand tre sa plec la la ofis sa pierd vremea pe aici pana pe la 12 ...aiurea , i know :| ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu