luni, decembrie 07, 2009

nu fac in ambitie !

   daca tot posteaza toata lumea , cred ca eu sunt cel mai indreptatit sa scriu ....
     ... hmmm .. cand nu aveai cu cine sa vb , dap imi amintesc situatiile si noptile cand stateam si vb indiferent unde eu eram sau cu cine .. .... sustinere ... dap si asta imi amintesc , zecile de msg , si discutii , si sfaturi si plimbari ... ... si cand injurai anumite persoane ... pe amandoi de fapt , pentru ca nu salutau macar , sau pentru ca nu te bagau in seama .... cate am vb inainte sa pleci in retezat .. cate nopti am stat afara de vb chiar daca eram in sesiune si aveam examene  ... si cand am fost la mare si tot ....mai e nevoie sa scriu aici ? nu vad rostul ... !!!  iar tu acum iei apararea acelor persoane ? pentru ce ? ca nu te-as fi chemat eu pe la mine de vreo 2 ori cand ne-am strans mai multi ? sau pentru ce ?! de fiecare data , noi vb intre noi si acolo ramanea  ... chiar daca o fata ma ruga sa-i zic , sau invers...nu scotea nimeni , nimic de la mine legat de tine !! .... sunt multe de zis , n-am eu cuvinte ... nici nu vreau . tu si prietenii care iti ridica moralul , ati castigat . nu o sa mai calc cu gasca aia , stiu ca asta vreti . daca mai doriti si altceva , imi ziceti si e ca si rezolvat !
    oare e ambitie chestia ca nu vreau sa te pierd ca prieten ? de asta ma tot bate lumea la cap ? nu cred ...  daca nu ne mai vb , tu vei ramane tot vlad pentru mine . daca tu ai prbl , nici mie nu imi e bine ... daca tu esti ok si reusesti ce vrei in ultimul timp , o sa ma bucur pt tine . 

  hai pa , nb . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu