joi, decembrie 17, 2009

vinnneeeee

   am fost iar la dentist azi :> si am fost barbat :> v-am zis ca dentista e blonda ? si arata bine ? si e bikera ? :> :> probabil d-aia ma si duc ... sau poate pt ca vine si daniel cu mine :D
   ca tot veni vb de daniel >>> LA MULTI ANI !! <<<  sa ai parte de tot ce e frumos in viata , de santate , virtute si bani :P 

am si un poza special pentru tine :D

 
Ce beau barbatii la anumite varste!
Vezi mai multe imagini Haioase

   
  azi l-am vazut si pe mos craciun ... mi-a adus mult noroc .. si sinceritate ... chiar daca lumea nu crede :> ...vine craciunul ... am refuzat plecarea in germania , mai bine raman cu alte persoane aici , nu o sa fiu singur ( i hope ) ! .... de sarbatori , hai sa fim cu totii mai buni ... mai sinceri ... lasam rautatea la o parte si vorbele aiurea ;)


Un comentariu:

  1. ti-am mai spus...nu pot sa iti spun ca imi pare rau ca nu mai pleci in germania :-"... stai chill...vom face in asa fel incat sarbatorile sa le savuram din plin ;)

    RăspundețiȘtergere