marți, decembrie 29, 2009

dfgbusigisdaiopubvgeryofbeiobf


   nu . si nu si nu !!! 非常に神経質に da am inceput sa am o atractie catre caracterele japoneze . asa si ? m-am trezit nervos . nu am scos niciun cuvant pana acum , nimic . today it`s gonna be a bad day . kkt , am visat nashpa , decat urat ma uit la persoanele din jur . azi zic sa nu va apropiati de mine . sunt nervos ca ma cert cu toata lumea , sunt nervos ca nu pot ajuta , sunt nervos ca sunt dezamagit pe zi ce trece , sunt nervos ca sunt naiv ( da , chiar sunt ) , sunt nervos ca imi trec prin minte toate cacaturile , sunt nervos ca imi amintesc mereu de trecut , sunt nervos cand vad oamenii cum rad , sunt nervos ca e frig !!! 

3 comentarii:

  1. Esti nebun ... atata tot :D Dar nu-i nimic ... si eu sunt la fel :))) :* bro

    RăspundețiȘtergere
  2. nebun ? cred ca sunt tampit. si am tampit de tot. si o iau razna . si ma duc draq. nu mai pot !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chill out mane... remember ce-am vorbit!


    Tu, o să te duci dracu
    Tu bei, tu tragi, tu bagi tu nu le laşi
    Tu vii, tu pleci, te-ntorci
    Tu nu spui nu ( tu, tu, tu )


    Cred c-ai pus prea mult (wow)
    Şi nu mai pot
    Stai puţin
    Stau
    Bă, mă vezi
    Te cred
    Mă crezi
    Te-aud
    M-asculţi
    Te văd
    Eşti praf
    Credeam că mi-eşti prieten
    Stai păi cum, prietene
    Credeam că-i ban
    Întoarce capul, uite fetele
    Am încuiat în baie, două pi**e
    Vino repede
    Zici că sunt bune?
    Vai, dar cum se freacă cu buretele
    Da mergem de ceva timp pe stradă
    Nu văd nici urmă de pradă
    Facem paradă de modă
    Cu tine dacă te prindem
    Numa' că totu-i o iluzie
    Şi mă trezesc fără să trag vreo concluzie
    E doar în capul nostru
    ştiu, şi cunosc filmul ăsta pe de rost
    Ca pe Tatăl nostru
    Acum hai să tragem linie
    Eu nu iau
    Hai să ne punem poftă-n cui
    Io nu vreau
    Hai să vărsăm măcar o lacrimă
    Da' io nu beau
    Apar deja problemele de parcă ne lipseau
    Că-n spate-i nino nino nino nino nino
    Vine garda
    Nu trage dracu pe dreapta
    Avem prea mult la noi s-ascundem ... paaa

    RăspundețiȘtergere