joi, decembrie 24, 2009

:))

   vai cat am putut sa rad ieri :))) munca ca munca...pula mea , iar am stat degeaba :)) am vazut un film . si apoi a inceput caterinca .. am ajuns acasa , geany nu avea mancare , a venit a mancat la mine 8-| ( din nou ) apoi vb cu daniel si gabi sa mergem la colindat aia mai mari din oras .. am facut bani :> destui pentru o seara :> dar..fazele importante :D 
   daniel cu gabi pleaca pana la curte sa dea de mancare la caini...ii mananca pe ei in cur si trag frana de mana , la o masina cu tractiune spate pe gheata .. logic ..masina intra in zapada..daniel cik a impins =)) cu zapada pana la genunchi =)) =)) bine asa daniel :))) se intorc ei ..rad eu ce rad =)) si plecam la colindat :D 
    la colindat primim bani , sarmale , vin , cozonac , vin din nou :))) la nea nicu la bloc am pacalit niste copii care ne-au deschis usa...imi uitasem cheile in casa cik :-" ... apoi daniel la alt bloc ... a facut misto de 3 copii .. " hai ca va dau 50mii daca imi cantati " ...cand vin copii daniel se prinde ca nu are marunt si le da cu flit  gen " ahhh pai daca nu ati venit cand v-am zis eu acum nu va mai  dau " =)) .. i was rollin on the floor and shit =)) am ras cu lacrimi =)) mai tare decat faza de la uno ( cine stie cunoaste =)) ) ...chitrosule , nu ai dat 10 lei la niste copii =)))
  apoi la giulia am baut breezer :x si am jucat carti .. cand , castigam lidia se dadea mare ca pe spatele ei am castigat ( fitse 8-| ) si apoi hai acasa , la platit nota cred ca iar am iesit in minus..dar deja m-am obisnuit :))  ... a fost o zi interesanta :P 


   si o melodie pentru gasca mea vesela :> 

tot in familie

Un comentariu: